تمام شایعات GTA V
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ خشایار که قصد کمک به شما را دارد خوش امدید خشایار
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
  • b.game
  • آوای هنر
  • کیت اگزوز
  • زنون قوی
  • چراغ لیزری دوچرخه

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان b.game و آدرس b.game.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 22
بازدید ماه : 22
بازدید کل : 3359
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



<-PollName->

<-PollItems->

b.game




GTA V به طور رسمی تأیید شد

25 اكتبر: Rockstar سرانجام لوگوی بازی بعدی GTA را عرضه می كند و طی این تصویر از بازی، متوجه می شویم كه اولین تریلر آن در تاریخ 2 نوامبر عرضه خواهد شد.

تكنولوژی MotionScan در این بازی استفاده شده است

21 جولای: شایعه شده که تكنولوژی گران و البته فوق العاده بازی L.A. Noire در این بازی وجود دارد. برندان مک نامارا (Brendan McNamara) رئیس استودیوی Team Bondi طی مصاحبه ای كه داشته، می گوید كه Rockstar این تكنولوژی را برای بازی خود در نظر گرفته است. هر چند، وقتی كه از او سوال می شود كه آیا GTA V از این تكنولوژی استفاده می كند، او كمی در این مورد شكاك می شود و می گوید: "GTA خیلی بزرگ است، پس بزرگترین مشكل این است كه گروه بازیگرها چقدر بزرگ خواهد شد و چه تعداد دیالوگ برای ضبط شدن نیاز هست."

در 24 می، Rockstar می گوید كه استفاده از تكنولوژی MotionScan در L.A. Noire خیلی گران بوده و به نظر می رسد كه آن ها از استفاده مجدد آن دلسرد شده باشند. هر چند در دو آگهی كاری كه از طرف Rockstar North منتشر شده، آن ها به افرادی برای انیمیشن صورت نیاز داشته اند كه به نظر از تكنولوژی سنتی و معمول استفاده خواهد كرد، ولی معلوم نیست که این تكنولوژی برای چه بازی ای استفاده خواهد شد. با توجه به بزرگی GTA و شخصیت های زیاد آن، تكنولوژی MotionScan خیلی گران بها خواهد بود. هر چند شاید GTA بعدی از این تكنولوژی استفاده كند.

در زمان عرضه كنسول Wii U عرضه خواهد شد

21 جولای: در E3 2011، وقتی كنسول جدید Nintendo معرفی شد، خیلی از شایعات به این موضوع اشاره می كردند كه GTA V در این كنفرانس نشان داده خواهد شد و حتی این بازی یك عنوان Launch برای Wii U خواهد بود. كنفرانس Nintendo تمام شد و خبری از GTA V نبود تا اینكه استراس زلنیک (Strauss Zelnick) از Take Two طی یك مصاحبه اشاره كرد كه احتمالاً Rockstar بازی را برای Wii U هم خواهد ساخت. او می گوید: "Rockstar پلتفرم را دیده و خیلی از آن خوشش آمده است." اگر Nintendo نشان دهد كه كنسول Wii U می تواند از نظر اقتصادی موفق باشد، هیچ دلیلی وجود ندارد كه آن ها برای این كنسول هم بازی نسازند. با این حال، سخت می توان تصور كرد که GTA V برای Wii U عرضه شود و احتمالاً این بازی مدت زیادی است كه برای Xbox 360 و PS3 در دست ساخت

GTA V در سال 2012 عرضه خواهد شد

1 جولای: در E3 2011 شایعات زیادی وجود داشتند كه بازی در این نمایشگاه معرفی خواهد شد، چون یك سری شایعات در مورد شخصیت ها و شهر بازی به گوش رسیده بودند. بازی در این نمایشگاه معرفی نشد، ولی طبق روند تبلیغاتی Rockstar، به نظر بازی در سال 2012 عرضه خواهد شد. همچنین Take Two اخیراً اشاره كرده كه این شركت به شدت مشغول كار روی چندین پروژه است. جسی دیوینیچ (Jesse Divinich) آنالیزور بازی ها می گوید: "به شخصه فكر می كنم که بازی، در ماه نوامبر سال 2012 عرضه خواهد شد. بازار به شدت پر از بازی های FPS شده است و به نظر می رسد که همه تشنه سبك اكشن Sand-Box باشند." هر چند مدرك محكمی برای این حرف وجود ندارد، ولی GTA IV كه در سال 2008 عرضه شد، 4 سال در دست ساخت بود و سال 2012 برای GTA V به نظر منطقی است. خصوصاً اینكه Rockstar هم اكنون موتور RAGE را به صورت آماده در اختیار دارد.

حضور شخصیت های آشنا در GTA V

29 مارچ: در بازی های GTA رسم است كه بعضی شخصیت های قبلی این بازی در نسخه های جدید حضور داشته باشند. در این راستا، سایت Kotaku به تازگی تأیید كرد كه GTA V چندین شخصیت قابل بازی خواهد داشت. پاتریک مکرئاری (Patrick" Packie" Mcreary) از GTA IV در تیتراژ پایانی به فرودگاه می رود. آیا او در GTA V حضور دارد؟ به نظر می رسد جیمز پدیستون (James Pedeaston) كه در سریلانکا دستگیر شد، یكی از شخصیت های GTA V باشد. در كل، احتمال بسیار بالایی وجود دارد كه شخصیت های قبلی این سری بازی را در GTA V هم مشاهده كنیم.

بازی بیش از یك شخصیت خواهد داشت

در GTA IV و DLCهای آن ما در نقش چند شخصیت قابل بازی قرارمی گرفتیم و به نظر می رسد که حالت مشابهی در GTA V وجود داشته باشد. همین الان كه مشغول نوشتن این مطلب بودم، سایت Kotaku اعلام كرد كه این موضوع صحت دارد. ممکن است که برادران دسیلوا (De Silva) یكی از شخصیت های اصلی باشند. سایمون (Simon)، آلبرت (Albert) و کوین (Kevin) سه برادری هستند كه به احتمال زیاد حضور دارند. حتی به نظر یك مأمور FBI هم یكی از شخصیت های بازی است. ما احتمال می دهیم که حداقل سه شخصیت قابل بازی در این عنوان وجود داشته باشد.

كارمندان و وكلای فاسد در GTA V

25 فبریه: یك سری اطلاعات از شخصیت های بازی عرضه شده بود كه به نظر بازی، بانكداران و وكلای فاسد را مسخره خواهد كرد. هنوز معلوم نیست که آیا شخصیت های اصلی چنین آدم هایی هستند و یا بعضی از مأموریت ها به اینگونه اشخاص ربط دارند.




سه شنبه 10 آبان 1390برچسب:gta v :five, :: 22:6 ::  نويسنده : khashayar